Forum www.warhammerwolomin.fora.pl Strona Główna www.warhammerwolomin.fora.pl
forum dla wołomińskiego klubu warhammera
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mamo co będziemy robić w następny piątek ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warhammerwolomin.fora.pl Strona Główna -> Następny piątek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bizim
Imperial Admin
Imperial Admin



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jestem tam gdzie zawsze

PostWysłany: Nie 12:38, 30 Mar 2008    Temat postu:

ja chcę tylko spotykać dużą ilość zamożnych i samotnych szlachcianek abym mógł wreszcie coś "pożyczyć"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bizim
Imperial Admin
Imperial Admin



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jestem tam gdzie zawsze

PostWysłany: Śro 12:14, 09 Kwi 2008    Temat postu:

ja się podszkolę i pogram z wami jako Imperium, tylko na razie nie mam zielonego pojęcia jak tym grać....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corey
Chaos Admin
Chaos Admin



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:36, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Criswell napisał:
Chciałem zakomunikować, że wedle wszelkich znaków na niebie i ziemi nie będzie mnie w piątek albowiem dziewczę do mnie przyjeżdża i zamierza zawracać mi głowę przez cały weekend. Innymi słowy: gnaty zostają na pustyni i tym razem nie będą się pakować do siedlisk drzewołazów . A tak swoją drogą to przydałoby się więcej battlowców, żeby nam się monotonia nie wkradła - w końcu ileż można najeżdżać ten sam las?



Tomek dobrze ze się nas o tym poinformowałeś Wink . Zanim przyszli pierwsi członkowie klubu ja i Damian spotykaliśmy się co piątek przez ok 7 michów graliśmy non stop to samo Very Happy. Klubowicze którzy wpadną w piątek niech się spodziewają czegoś wyjątkowego . Prosiłbym aby pojawiły się też panie od RPGa koniecznie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Criswell
brat marine



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci

PostWysłany: Śro 13:18, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Bizim napisał:
ja się podszkolę i pogram z wami jako Imperium, tylko na razie nie mam zielonego pojęcia jak tym grać....


Granie z przeciwnikiem używającym Imperium to chyba największy koszmar dla każdego kto lubi planować bo ni cholery nie wiadomo czego się można spodziewać i nie wiadomo jak się na to przygotować. Dranie mogą wystawić hordę tanich jednostek, które utopią przeciwnika samą masą, ciężką konnicę i elitarną piechotę, którzy przeciwnika rozjadą oraz taką ilość artylerii, że przeciwnik wyparuje. Można zbudować coś na kształt armii Mongołów, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby poszczuć przeciwnika czołgami parowymi. Nic tylko się zapłakać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Metalicka
brat sierżant marine



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Nigdziebądź

PostWysłany: Śro 15:20, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Corey napisał:
Tomek dobrze ze się nas o tym poinformowałeś Wink . Zanim przyszli pierwsi członkowie klubu ja i Damian spotykaliśmy się co piątek przez ok 7 michów graliśmy non stop to samo Very Happy. Klubowicze którzy wpadną w piątek niech się spodziewają czegoś wyjątkowego . Prosiłbym aby pojawiły się też panie od RPGa koniecznie .


masz szczęście że kumpela przełożyla sheeshę [bo sprawdziłam i tak się to pisze] na sobotę...
Nie wiem co to będzie, ale wiedz, że nienawidzę niespodzianek.... A ja nie gram tylko w RPG, chcę zaznaczyć, ze po paru spotkaniach zaczęłam juz rozróżniać figurki. o! i nawet jedną bargrzę... o! :] Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Criswell
brat marine



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci

PostWysłany: Śro 20:31, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Ależ naturalnie - im nas więcej tym weselej. Co do zasad to nie ma się co przejmować bo tak naprawdę wystarczą tylko podstawy, a te są dosyć przejrzyste i proste do opanowania. A co do armii to na luzie wystarczą podstawki wycięte z tektury (ewentualnie zawsze można chłopakom podebrać trochę tych futurystycznych figurek, które będą udawać, dajmy na to, krasnoludy Wink).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hordker
Prime Tyranid Genus
Prime Tyranid Genus



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 23:34, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Zapraszam do Warhammera 40k musimy mieć w końcu jakiegoś dobrego gracza w klubie, mam nadzieję że objawi się to u płci pięknej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Criswell
brat marine



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci

PostWysłany: Śro 23:50, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Żadnej czterdziestki, apage! Tylko WFB!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hordker
Prime Tyranid Genus
Prime Tyranid Genus



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 23:56, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Jabol, dzterdziestka rulez Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Criswell
brat marine



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci

PostWysłany: Czw 10:10, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Fakof, ja tu muszę mieć jakiegoś przeciwnika jakby się Peterowi zachciało, w ramach odmiany od szycia z łuków, rozdeptywanie robactwa buciorami swoich kosmicznych cudaków Mr. Green.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Criswell dnia Czw 10:23, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hordker
Prime Tyranid Genus
Prime Tyranid Genus



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 15:20, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Ja tez musze z kims normalnym walczyc oprocz tych Imperialistow i zmutowanych szalencow :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucay
brat sierżant marine



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Na razie Znikąd.

PostWysłany: Czw 18:39, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Jarek, przegrałeśVery Happy. Już wiem czym różni się 40k od fantasy battle.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucay dnia Czw 19:02, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Corey
Chaos Admin
Chaos Admin



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:56, 10 Kwi 2008    Temat postu:

nie chyba nie chcesz... o nieee ty grać w WFB ? Dobra zajebiście Very Happy oj weźmiemy cię w obroty z jednej strony masa kości z drugiej strony kości z mięchem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corey dnia Czw 19:57, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Criswell
brat marine



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Zaginionych Dzieci

PostWysłany: Czw 19:58, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Żeby nie było niejasności, zapodamy szybkie wyjaśnienia. [link widoczny dla zalogowanych] informacje o świecie Warhammera Fantasy (mogą być przydatne również w erpegu więc jak ktoś ma chwilkę to polecam lekturę), a konkretniej na temat gry bitewnej [link widoczny dla zalogowanych]. Czterdziestkę można obejrzeć [link widoczny dla zalogowanych]. Ze swojej strony spróbuję przedstawić czołowych graczy Warhammera Fantasy Battle:

- Imperium: przypomina państwo renesansu, w którym już upowszechniła się broń palna, ale tradycje rycerskie nadal są mocne. Szybki rozwój myśli technicznej owocuje cudami w dziedzinie machin bojowych, które nierzadko jadą do bitwy obok potężnych czarodziejów. Różnorodność czyni z armii Imperium chyba najbardziej elastyczną stronę konfliktu, zdolną wystawić oddziały na każdą okazję.
- Bretonnia: państwo nadal tkwiące w głębokim feudalizmie co owocuje możliwością wystawienia wyśmienitych rycerzy (będących prawdopodobnie najlepszą kawalerią świata), w tym także takich, którzy dosiadają pegazów lub hippogryfów. Ta specjalizacja owocuje jednak dosyć słabymi jednostkami pieszymi, które ustępują swoim odpowiednikom u oponentów.
- Wysokie elfy: uosabiają wszystko to co w elfach najlepsze, czyli wyśmienitych łuczników, maestrię wojenną połączoną z doskonałym wykonaniem wyposażenia oraz potężnych magów. Minusy? Podobno wysokie koszty, ale niektórzy twierdzą, że granie wysokimi elfami ociera się o oszustwo.
- Leśne elfy: prawdopodobnie najbardziej mobilna armia w grze, wyspecjalizowana w akcjach typu "uderz i odskocz". Do wad można zaliczyć brak cięższej konnicy i ogólną delikatność oddziałów drewniaków. Aktualnie dowodzeni przez Piotrka.
- Mroczne elfy: kompromis pomiędzy szybkością leśnych elfów a potęgą elfów wysokich, czyli sporo oddziałów szybkich (w tym prawdopodobnie najlepsza w grze lekka konnica) przemieszanych z ciężkimi wojami, zdolnymi przyjąć wroga na klatę.
- Krasnoludy: uwielbiani przez wszystkich krępi opoje. Absolutny brak jakiejkolwiek konnicy, ale za to niezawodna piechota, niezgorsza artyleria i nieprzeciętne umiejętności temperowania zdolności wrogich magów.
- Chaos: zły cień wiszący nad tym światem jak miecz Damoklesa. Dużo demonów, mutantów, nieobliczalnych czarodziejów i zakutych w stal ponurych wojowników Chaosu. Bardzo potężni bohaterowie, a armia generalnie mocno ofensywna, praktycznie pozbawiona jednostek miotających.
- Zwierzoludzie: bezpośredni efekt oddziaływania mutujących mocy Chaosu na świat, czyli całkowicie nowa rasa. Bawią was twardzi żołnierze o ciele człowieka i głowie kozła, których zachowania na polu bitwy nie da się do końca przewidzieć? Nie szukajcie dalej.
- Królowie Grobowców: czyli wszystko co pozostało ze starożytnej, potężnej cywilizacji, stylizowanej na Egipt faraonów: mumie, skorpiony, rydwany, skarabeusze - te sprawy. Z czystym sumieniem można stwierdzić, że jest to prawdopodobnie najbardziej niezawodna z dostępnych armii - jej żołnierze nie boją się niczego, posłani na spotkanie z wrogiem nie zawiodą i będą walczyć do ostatniego, a magia, którą operują czarodzieje (czy może raczej kapłani) po prostu fizycznie nie może nie wypalić. Do wad można zaliczyć całkowitą nieprzydatność niektórych jednostek, brak ciężkiej konnicy i ogólną delikatną naturę żołnierzy tej armii. No i trzeba się przyzwyczaić do faktu, że przeciwnik prawie zawsze będzie miał przewagę liczebną. Z zapałem godnym lepszej sprawy nienawidzą wampirów, za to, że jeden z ich protoplastów przebudził królów z ich wiecznego snu. Aktualnie dowodzę nimi ja.
- Hrabiowie wampirów: nieumarli w bardziej europejskim, gotyckim wydaniu. Można spodziewać się duchów, wampirów, nietoperzy, krwiożerczych wilków i hord zombie. A i wskrzeszony smok się znajdzie. Bohaterowie tej armii (wampiry) mają opinię niemożliwych do zabicia i irytująco skutecznych w rozpruwaniu całych oddziałów wroga samemu i ogólnie tak potężnych, że chyba tylko bohaterowie Chaosu im dorównują. Dzięki ciągłemu przywoływaniu hord szkieletów/zombie na pole bitwy szybko może się okazać, że po kilku turach hrabiowie mają więcej wojska niż na początku.
- Orkowie i gobliny: bez wątpienia najbardziej nieprzewidywalna armia w całym świecie Warhammera. Kłótliwi, niezorganizowani i niemal niemożliwi do okiełznania. Dzięki niskim kosztom można wystawić prawdziwą hordę, która w dodatku jest bardzo skuteczna w walce wręcz (orkowie/czarni orkowie), specjalizuje się w błyskawicznych rajdach na tyły wroga (gobliny) albo wystawia jednostki irytująco ciężkie do zabicia (trolle). Tylko co z tego, skoro poszczególne oddziały potrafią się między sobą pokłócić i zacząć prać po gębach zamiast szarżować na wroga. Generalnie jeżeli oni są na stole do zdarzyć się może dokładnie wszystko (łącznie z tym, że na skutek własnej niekompetencji powyrzynają się zanim przeciwnik w ogóle do nich dojdzie).
- Jaszczuroludzie: ciężko mi powiedzieć o nich cokolwiek konkretnego. Solidna ciężka piechota, wyróżniająca się imponującą siłą ciosów, dosyć niebezpieczni łucznicy i możliwość wystawienia pieprzonych dinozaurów na pole bitwy. Stylistycznie wzorowani na kulturze Tolteków/Azteków/Majów/Inków.
- Skaveni: podstępni szczuroludzie wyspecjalizowani w truciu przeciwnika, roznoszeniu zarazy i budowie potężnych broni miotających. Fizycznie są dosyć słabi i, o ile pamięć mnie nie myli, brak im kawalerii.

To chyba wsio.

Tak na marginesie, gwoli ścisłości dodam jeszcze, że to, iż ktoś już dowodzi jakąś armią nie oznacza wcale iż inni nie mogą się na nią zdecydować Mr. Green.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Criswell dnia Czw 20:03, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hordker
Prime Tyranid Genus
Prime Tyranid Genus



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:28, 10 Kwi 2008    Temat postu:

TAK! Paulina będzie grać w nudne i drogie bitewniaki xD

( a czym się różni battle od czterdziestki? xD )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warhammerwolomin.fora.pl Strona Główna -> Następny piątek Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 6 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin